loading...
جالب انگیز2014
یاسین بازدید : 2 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فرشاد قائمی به نام جدی نگیر

 
تاريخ ارسال : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
  1950 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
 
Loading ... Loading ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای فرشاد قائمی به نام جدی نگیر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : فرشاد قائمی / آهنگ و تنظیم : رادیان )

ghaemi دانلود آهنگ جدید فرشاد قائمی به نام جدی نگیر

 

-

——————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Farshad Ghaemi – Jeddi Nagir

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Farshad Ghaemi – Jeddi Nagir

————————————-

متن آهنگ جدید فرشاد قائمی به نام جدی نگیر

یکی هست تو زندگیم حواتر از تو

یکی هست تو زندگیم زیباتر از تو

یکی هست تو زندگیم من اونو میخوام

واسه من تنها تو تنها تر از تو

یکی هست تو زندگیم حسش قشنگه

یکی هست تو زندگیم شکلاتی رنگه

همه زندگیم و عشقم مال اونه

یکی هست تو زندگیم خودشه همونه

یکی هست تو زندگیم دلبر از تو

یکی هست تو زندگیم خیلی سر تر از تو

یکی هست تو زندگیم کادو بسته بندی

اگه ببینیش یهو از حرصت میخندی

یکی هست تو زندگیم حساسه رو من

یکی هست تو زندگیم خیلی خاصه جونم

تازه بهم میگه برم و محلت نذارم

میگم چشم قربانت شما بگی همونم

میدونم سخته غم دوری و تنهایی

به یاد خاطراتمون تا صبح بیداری

میگی از دوری من همیشه بیماری

بهش فکر نکن فکرت درد میگیره

بزرگ میشی یادت میره

بمیرم الهی…

یادته عاشق بودم من راستی راستی

همونی بودم که اونقد تو میخواستی

با یه چرت و پرتایی که گفتی تو نموندی

زدی خراب کردی هرچیزی رو که ساختی

یکی هست تو زندگیم موهاش بلنده

یکی هست تو زندگیم پای عشقم مونده

یکی هست تو زندگیم شاید ببینیش

مثل تو نیست که هی سرو گوشش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 270